CENTRUM: Amsterdamseweg 41, 3812 RP Amersfoort

Oppervlakte

760 m²
Deelverhuur mogelijk!

Huurprijs

€ 90,-- per m2 / per jaar exclusief BTW

Service Kosten

€ 37,50 per m2 / per jaar exclusief BTW

Aanvaarding

In overleg

Meer informatie?

Wilt u graag meer informatie over dit object? Download dan de brochure, plan een bezichtiging, stel een vraag of laat u terugbellen.

  • Stuur mij een brochure
  • Plan een bezichtiging
  • Stel een vraag
  • Bel mij

Algemeen

Representatief, markant kantoorgebouw (bouwjaar 2003) met ruime parkeergelegenheid, gelegen op een zichtlocatie aan de Amsterdamseweg te Amersfoort. Op dit moment zijn in het gebouw een aantal onderwijs gerelateerde instellingen gevestigd. Bij voorkeur passen toekomstige huurders qua type bedrijf/instelling bij dit thema. Zodoende kunnen faciliteiten en voorzieningen zoals vergaderruimten, receptie en bruin café tussen de huurders gedeeld worden.

Wij vertellen u graag meer over de mogelijkheden.

Locatie

Het pand ligt aan de doorgaande route naar het centrum van Amersfoort.
Nagenoeg al het verkeer van en naar het centrum of het bedrijventerrein rijdt via de Amsterdamseweg.
Op het bedrijventerrein is een breed scala aan bedrijven gevestigd zoals: Intratuin, Gamma, diverse automobielbedrijven, grootschalige woon- interieur winkels, keukencentra, wit-bruingoedwinkels en sportcentra.

Bereikbaarheid

De  locatie is zowel met eigen als openbaar vervoer goed bereikbaar. Het knooppunt Hoevelaken, waar de A1 en A28 elkaar kruisen, is via de Amsterdamseweg en de Bunschoterstraat  gemakkelijk bereikbaar.

3 – 4 km tot de A28;
4 – 5 km tot de A1;
400 – 500 m tot de trein;
40 – 50 m tot de bus;
400 – 500 m tot centrum stad.

Oppervlakte

Totaal circa 3.700 m2 verhuurbaar vloeroppervlak, waarvan nu nog circa 760 m² beschikbaar, dat als volgt is verdeeld:

- Kelder

ca. 557 m²: archief (nog circa 150 m² beschikbaar)

- Begane grond

ca. 913 m²: (verhuurd)

- Eerste verdieping

ca. 757 m²: (verhuurd)

- Tweede verdieping

ca. 664 m²: (nog circa 150 m² beschikbaar)

- Derde verdieping

ca. 610 m²: beschikbaar

- Vierde verdieping

ca. 230 m²: (verhuurd)

Opleveringsniveau

De ruimte zal opgeleverd worden met o.a.:

- royale entree;

- alarmsysteem;

- toegangscontrolesysteem;

- systeemplafonds met verlichtingsarmaturen;

- systeemwanden;

- vloerbedekking;

- databekabeling (glasvezel aanwezig);

- kabelgoten;

- topkoeling, radiatoren, per kamer gestuurd;

- zonwering;

- mogelijkheid tot archiefruimte in de kelder;

- warmte en koudeopslag in de bodem;

- dames- en herentoiletten;

- pantry.

Huurprijs

De huurprijs bedraagt € 90,- per m² per jaar exclusief BTW en servicekosten.

Servicekosten

De servicekosten bedragen € 37,50 per m² per jaar, te vermeerderen met het geldende BTW percentage.

Parkeren

Ruim voldoende parkeergelegenheid op eigen terrein en gratis parkeren langs de openbare weg.

BTW

Uitgangspunt is een met BTW belaste huurprijs. Derhalve dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde BTW-percentage. Indien huurder niet aan het 90 % criterium voldoet, is er slechts sprake van beperkte BTW Compensatie. Derhalve is dit pand zeer interessant voor bijvoorbeeld stichtingen en andere niet BTW-plichtige gebruikers.

Indexering

De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2006=100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Betalingen

De betaling van de huur wordt per kwartaal vooruit doorbelast.

Huurtermijn

De verhuurder geeft de voorkeur aan een huurtermijn van vijf jaar en vijf optiejaren. Ander huurtermijnen zijn in overleg bespreekbaar.

Opzegtermijn

Opzegging van de huurovereenkomst geschiedt schriftelijk. De opzeggingstermijn bedraagt 12 maanden voor expiratiedatum.

Zekerheidsstelling

Een bankgarantie ter grootte van drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met BTW.

Huurovereenkomst

De huurovereenkomst zal zijn gebaseerd op het model Kantoorruimte en andere bedrijfsruimte, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) op 30 juli 2003, met de bijbehorende algemene bepalingen.

Aanvaarding

In overleg.