Te huur :   Bedrijfsruimte

Argonweg 15 3812 RB AMERSFOORT

Omschrijving

ALGEMEEN
Op de Argonweg 15 op het bedrijventerrein Isselt staat deze bedrijfshal van circa 796m². De hal is voorzien van een eigen entree. De vrije hoogte is circa 8 m.
Deze ruimte is ideaal voor opslag of werkruimte.

LOCATIE
Bedrijventerrein Isselt ligt in het westen van Amersfoort en wordt doorsneden door de provinciale weg N199. Isselt grenst aan de Eem en heeft een eigen haven. Het terrein is ontwikkeld in de jaren '60 tot en met '80 en is bruto circa 200 hectare groot.
In de buurt zijn diverse automobiel-, autoherstel-, cateringbedrijven en installatiebureaus gevestigd.
Bedrijventerrein Isselt is het grootste en oudste bedrijventerrein van Amersfoort.
Op de Isselt is een grootschalige renovatie van de infrastructurele voorzieningen nagenoeg afgerond. Goede verbindingen via doorgaande hoofdwegen, waterpartijen en groenvoorzieningen zien er goed en up to date uit. De afgelopen jaren zijn meerdere nieuwe bedrijfspanden gebouwd, wat het geheel een frisse dynamische aanblik geeft. Door allerlei maatregelen zorgt de gemeente dat het terrein vitaal blijft en goede ruimte biedt aan Amersfoortse bedrijven.

BEREIKBAARHEID
Bedrijventerrein Isselt ligt in het westen van Amersfoort en wordt doorsneden door de
provinciale weg N199. De bedrijvenlocatie is goed bereikbaar, het ligt slecht op tien
autominuten van de snelwegen A28 en A1. De bereikbaarheid per openbaar vervoer is
eveneens goed; er is een bushalte op het terrein.

VLOEROPPERVLAK
Te huur is ca. 796,40 m² VVO

meetrapport, opgesteld conform de richtlijnen NEN 2580:2007 NL, is aanwezig.

HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt vanaf € 50,-- per m²/jaar, exclusief servicekosten en btw.

SERVICEKOSTEN
Servicekosten bedragen € 3,50 per m² per jaar. Deze kosten zijn opgebouwd uit de volgende onderdelen:
- Jaarlijkse inspectie en klein onderhoud verwarmingsinstallatie en heater(s);
- Jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de overheaddeur;
- Jaarlijkse inspectie en klein onderhoud van de brandslanghaspel;
- Inspectie en klein onderhoud dakbedekking;
- Periodiek terrein- en groenonderhoud;
- Reinigen straatkolken en algemene riolering;
- Periodieke gevelreiniging (1x in de 3 jaar);
- Periodieke legionellacontrole;
- Ongediertebestrijding;
- Alle werkzaamheden die door Verhuurder namens huurders worden verricht en die conform artikel 11 van de Algemene bepalingen ten laste van Huurder komen;
- Administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.

Huurder dient zelf contracten aan te gaan wat betreft de nutsvoorzieningen (gas/water/elektra) en telefoon en internet.

OPLEVERING
Bedrijfsruimte:
- overheaddeur;
- loadingdock;
- loopdeur;
- verlichting;
- heaters;
- krachtstroom.

PARKEREN
Behalve enkele parkeerplaatsen op eigen terrein zijn er gratis parkeerplaatsen op openbare weg aanwezig.

BTW
Uitgangspunt is een met btw belaste huurprijs. Daarom dient de huurprijs te worden vermeerderd met het van toepassing zijnde btw-percentage. Indien huurder niet aan het 90% criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde huur. Dan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane nadeel wordt gecompenseerd.

INDEXERING
De huurprijs zal jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, worden verhoogd op basis van de consumentenprijsindex (CPI), reeks voor alle huishoudens (2015 = 100), zoals wordt gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

BETALINGEN
Verhuurder geeft de voorkeur aan betaling per maand vooruit.

HUURTERMIJN
5 (vijf) jaar.

OPZEGTERMIJN
12 maanden voor expiratiedatum.

ZEKERHEIDSSTELLING
Een bankgarantie van tenminste drie maanden huur en servicekosten te vermeerderen met btw.

HUUROVEREENKOMST
Gebaseerd op het model huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in
de zin van artikel 7:230a BW, zoals is vastgesteld door de Raad voor Onroerende
Zaken (ROZ) in 2015. Van deze overeenkomst maken deel uit de bijhorende
“Algemene bepalingen huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in
de zin van artikel 7:230A BW”

AANVAARDING
In overleg, omstreeks mei 2019.

Meer informatie?

Wilt u graag meer informatie over dit object? Download dan de brochure, plan een bezichtiging, stel een vraag of laat u terugbellen. Download brochure Plan een bezichtiging Stel een vraag Bel mij terug